スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- | - | -
entry_bottom
To my dearest future husband
Dear future husband:
    Hey dude. Very nice to finally meet u.
    Ive been waiting for u for like 23 yrs. some of my friends have already found ur buddies while we dont even know each other. I gotta say ure rlly good at hide n seek.
    Well..i wanna ask where the hell are uPpl say ure just right out there in the corner. (like they know where u r)but which corner exactly??could u plz text me the exact address of ur little corner??so that i can get to see u first. Or go ask u to be my date on Valentine's day just in case when i dont have a boyfriend, then i dont hav to spend the festival all alone like today. 
    Uve already had a bad impression for leaving me alone for 23 valentine's days n 23 christmases n christmas eves. Ud better come up wiz some rlly goooood n fancy excuses. Otherwise i dont know wot im gonna do to punish u.
    No matter ure single now or being wiz some other chicks who u might hurt or might being hurt from, from the minute u read this letter on, ure all mine. i love "exclusive" cuz it makes me feel safe n special. U could get started on saying goodbye to all ur "sisters" n exes. i dont like sharing. Remaining friends wiz them is ok. But there is a certain line to clear up those area. Im not dreaming that u would be the best husband n i can tell u that im not the best wife. But lets just work on that. Try our best to build our little world. 
    U have wasted a lot of time to know me, so u should cherish every minute when we r together. Just as u see, i love using english to record my life. If ure very poor at English, plz get ready to learn a whole new language. ill buy u word cards n one of our romantic little bedroom games would be spelling n dictation.
    Thanks a lot for finally find me n get married wiz me. I really appreciate ur trust that u chose me to be the one who's gonna share everything wiz u for the rest of ur life. As a thank you, i can tell u some tips of "living a peaceful n wonderful life wiz Lily."
    i might have told u im on a diet but u still see me eating cakes or cookies all the time. Plz ignore that. =P 除非是我讓你監視所有進入我嘴巴的食物 不然我在大吃夜宵甜品的時候請假裝沒有看見。
     i wont force u to do a lot of things like going out wiz me instead of watching football/fooling around wiz ur buddies, or buy me roses on my birthday/valentine's day but that doesnt mean i dont want those kinda things. it wouldnt hurt to do once a while. N if u do, u might get bonus.
     在工作上我從來都要求做到最好。有時是真的逞強。BUT U must trust me, support me no matter wot. 我不介意其他人不相信我能做到,但是你一定要相信我,鼓勵我。我經常硬撐假裝我很堅強。但是當我工作上遇到不順的事的時候 你一定要借個肩膀給我哭。而且,如果你不上進,我一定會嫌棄你。你可以長的不帥不高但是你不可以不上進不努力不對我好。
     Independent is my label. So if i refuse ur help to carry a very heavy bag or do sth nice for me, plz dont feel sad or dont think i dont trust you. cuz i used to do everything myself. i dont rely on guys a lot. cuz  if once u leave me, i got nothing left n my world would just devastated. So i always force myself not to get used to being taking care of. 
     when im talking to u, plz listen. at least try to pretend ure listening.
     If i tell u i dont know wot to eat, plz make decisions for me. Never throw the ball back " i dont know wot to eat/where to go/ wot time to meet either. Wot do u think??"
     Ive been saving myself for u. N i wont care if uve slept wiz a bunch of girls. So. Ure rlly lucky to have me.

    你現在究竟在哪裡?? 躲著我很好玩嗎??現在還不把我領回家!小心我被別人領走咯!結婚那天請你自罰三杯酒。爲這麼晚才來找我罰酒!
    Anyway..希望我們以後的人生可以好甜好幸福。我們一起努力~
    
just my life☆ | comments(2) | trackbacks(0)
entry_bottom
スポンサーサイト
- | - | -
entry_bottom
Comment

ずっと童・貞で自分に自信無くて悩んでたんだけど…
このサイトで卒業してからマジで人生変わった!!

やっぱ人って何歳でも変われるんだね♪
ちなみに35歳っすwwww
http://y3b-1mb.lililil.lililil.info/y3b-1mb/
2011/05/12 12:59 AM

ちょっと聞いてよ押
こないだのオッサン、マジ半端ないんだけど。ヮラ
http://pmfb2g5.x.ex-summer.net/pmfb2g5/
2011/08/26 10:08 PM
コメントする









entry_bottom
Trackback
この記事のトラックバックURL
http://koyamalily.jugem.jp/trackback/113
TRACKBACK BOTTOM
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<< August 2017 >>
★這邊留言不會有亂碼哦 ^^ ↓★

recent_entry
archives
RECENT COMMENT
RECENT TRACKBACK
RECOMMEND
RECOMMEND
RECOMMEND
RECOMMEND
RECOMMEND
SPONSORED LINK
LINK
PROFILE
MOBILE
qrcode
search